Extra opties bij het huren van een auto
Dankzij de diverse extra huurmogelijkheden rijd je straks rond in een auto die van alle gemakken is voorzien. Kies bijvoorbeeld voor navigatie, een kinderzitje, winterbanden en/of sneeuwkettingen. Daarnaast kun je voor een klein bedrag kiezen voor One Way huur (gratis binnen Nederland) of het laten registreren van een extra bestuurder, zodat je geniet van een volledig zorgeloze huurperiode.
Gratis magazine vol autonieuws en kortingen
Via het digitale Sixt magazine blijf je goed op de hoogte van de laatste nieuwtjes uit de autowereld en over het bedrijf. Ontdek welke nieuwe wagens het bedrijf nu aanbiedt, lees de handigste reistips en bespaar dankzij de scherpe aanbiedingen en kortingscodes. Handig én vermakelijk!
Altijd en overal een auto huren via de app
Download de Sixt app om voortaan altijd en overal snel een auto te kunnen huren. Flexibel en voordelig! In de app vind je allerlei handige functies waarmee je eenvoudig de gewenste auto selecteert, je reserveringshistorie bekijkt en naar het ophaal- of inleverpunt navigeert. Ook in de app heb je de mogelijkheid om je gevonden Sixt kortingscode te activeren.
Reservering voor een huurauto annuleren
Het annuleren of wijzigen van je boeking is mogelijk tot één uur voor aanvang van de huurperiode, maar brengt vaak wel extra kosten met zich mee. Zo kost een wijziging je al snel €20,-. Annuleren kan in principe kosteloos, al krijg je een eventuele aanbetaling vaak niet terug. Het is daarom aan te raden om pas te boeken wanneer je, voor zover mogelijk, zeker bent van de huurperiode. Lees daarnaast altijd de kleine lettertjes even goed door. Tijdens bepaalde actieperiodes is zowel annuleren als omboeken geheel gratis!
Vragen stellen aan de klantenservice
Heb je een vraag omtrent het huren van een auto, bijvoorbeeld over de betaling of verzekering of wil je graag meer informatie over het gebruik van een kortingscode? Bel gerust de klantenservice voor een snel en helder antwoord. Voor dringende gevallen, bijvoorbeeld wanneer je tijdens de huurperiode een ongeluk hebt gehad, is de hotline zelfs 24/7 te bereiken. Via het contactformulier en via social media kun je bovendien al je opmerkingen, klachten en suggesties kwijt.