Makkelijk betalen voor het beste geluid
Heb je je geluidsinstallatie gekozen en wil je betalen? Bij Sonos kun je makkelijk op meerdere manieren afrekenen. Ook is er tijdens het betalen de mogelijkheid om een eventuele kortingscode in te voeren. Bij Sonos accepteren ze de creditcards VISA, MasterCard of American Express. Betaal je liever met je bankrekening? Dan kun je ook met iDEAL betalen. Ook worden PayPal en Klarna geaccepteerd.
100 dagen geld-terug-garantie
Ben je niet tevreden over jouw aankoop? Dan krijg je een termijn van honderd dagen om het product te retourneren. Bovendien wordt het product dat je wilt retourneren kosteloos bij jou afgehaald. De voorwaarde is wel dat het product in de oorspronkelijke verpakking en inclusief alle onderdelen wordt teruggezonden. Volg ook steeds de retourneerinstructies van Sonos nauwgezet op.
Twee jaar garantie op audioproducten
Dit speakermerk biedt twee jaar garantie op alle door hen verkochte producten. Deze garantie is uiteraard ook van toepassing op producten die met een korting werden gekocht. Indien een product toch niet onder de uitgebreide garantie zou vallen, biedt dit bedrijf een verregaande herstelservice en eventuele vervangende alternatieven.
Exclusieve limited editions bij de webshop
Af en toe verkoopt Sonos exclusief via Sonos.com een aantal limited editions van hun bestaande producten. Deze producten zijn uniek en kennen een hoge verzamelwaarde. Het is wel belangrijk om te weten dat deze exclusieve producten vaak niet in aanmerking komen voor korting via een actie of een kortingscode.
Handige hulppagina’s in de online wereld
Op Sonos.com vind je eenvoudige hulppagina's die jou begeleiden in de wereld van Sonos. Het gaat hierbij onder andere om informatie met betrekking tot de installatie van jouw toestel, het toevoegen van muziekbronnen, het gebruik van de app, het creëren van het beste geluid en het oplossen van eventuele problemen. Vind je het antwoord niet op één van de hulppagina's? Neem dan contact op met de klantendienst of maak gebruik van de kracht van de Sonos community.
Snel en makkelijk contact met een medewerker
De community van Sonos is 24/7 bereikbaar. Toch zijn er nog een aantal andere methoden om razendsnel een antwoord te krijgen. Op werkdagen neem je tussen 10:00 uur en 18:00 uur telefonisch contact op om meteen te worden geholpen. Hiernaast heb je ook de mogelijkheid om per mail contact op te nemen met de klantendienst. In dit geval ontvang je binnen één werkdag een antwoord. Gebruik je liever de kracht van sociale platformen? Tussen 10:00 uur en 18:00 uur is de klantendienst eveneens bereikbaar via X en Facebook Messenger.
Bouw mee aan een eerlijkere toekomst
Bij Sonos zet men sterk in op duurzaamheid en een positieve sociale impact. Zowel bij de producten als de verpakkingen worden de negatieve gevolgen voor het milieu behouden, de faciliteiten werden milieuvriendelijk ontworpen en de leveranciers moeten een duurzame gedragscode ondertekenen. De sociale impact laat zich dan weer vertalen in financiële bijdragen en de donatie van producten aan non-profitorganisaties, voornamelijk met een focus op muziekeducatie. Door te bestellen via de website, bouw ook jij mee aan een eerlijkere toekomst.