Eenvoudig betalen voor je smartphone en abonnement
Als je een smartphone of abonnement hebt gekozen en de bestelling wilt afronden kun je op diverse manieren betalen voor jouw bestelling. Je kunt kiezen voor een betaling via iDEAL, een machtiging of overboeking of kiezen voor verzending onder rembours, zodat je betaalt bij de koerier die het pakket aflevert, of pinnen als je een product afhaalt bij het afhaalpunt van PostNL of een servicepunt van Mobiel.nl in Leidschendam of Utrecht.
Ontvang je nieuwe toestel snel in huis
De verwachte levertijd van een product staat vermeld in de webshop, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je erg verlegen zit om een toestel of abonnement en deze graag zo snel mogelijk wilt ontvangen. Je kunt bij een bestelling van een abonnement met smartphone kiezen voor een 24-uurslevering. Tegen een bijbetaling van € 12,95 ontvang je jouw bestelling, indien deze geplaatst is voor 22.00 uur, de volgende dag al in huis. Deze optie is alleen beschikbaar voor abonnementen van T-Mobile, Tele 2, hollandsnieuwe, Telfort, Ben en KPN en wanneer het toestel op voorraad is.
Mogelijkheid tot retourneren
Ben je, na ontvangst van jouw bestelling, toch niet helemaal gelukkig met de aankoop dan heb je het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de bestelling te retourneren of het aangegane contract te ontbinden. Het toestel, zowel met als zonder abonnement, kan worden geretourneerd als het compleet en onbeschadigd is. Een abonnement, zowel met toestel als sim only, kan worden ontbonden, maar tot dan toe gemaakte kosten met het abonnement worden wel in rekening gebracht. Na het retour zenden van het product wordt het door jou betaalde bedrag teruggestort op jouw rekening.
Kom in contact met Mobiel.nl
Heb je hulp nodig bij het kiezen van een smartphone of abonnement of heb je een vraag voor één van de medewerkers van Mobiel.nl? Neem dan contact op met de klantenservice. De klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar per telefoon of WhatsApp. Natuurlijk kun je ook eenvoudig een e-mail sturen of contact opnemen via Facebook of Twitter. Je kunt ook eerst kijken of het antwoord op jouw vraag te vinden is op de website. De antwoorden op de meest gestelde vragen kun je vinden onder 'Vragen & Contact'.