Extra gemak met een account
Je kunt je op Lampenlicht.nl eenvoudig registeren als klant om zo te profiteren van extra gemak en kortingen. Met een eigen account winkel je eenvoudiger en sneller online en kun je jouw gegevens, adressen en bestellingen inzien.
Krijg gratis advies of een lichtplan
Ontvang je graag advies op maat over de verlichting in jouw huis of het opstellen van een lichtplan? Vul dan via de website een contactformulier in. Je vraagt hiermee gratis advies aan van de lichtexperts van Lampenlicht en door het doorgeven van specifieke informatie kunnen ze jou voorzien van gericht advies op maat.
Snelle levering van je bestelling
Heb je een artikel gevonden en bestel je deze op een werkdag voor 20:00 uur, dan wordt jouw artikel de volgende werkdag nog thuisbezorgd. De levering van Lampenlicht is dan ook erg snel.
Betaalmethoden in de webshop
Er zijn diverse betaalmogelijkheden bij Lampenlicht. Je kunt voor jouw bestelling betalen via iDEAL, overboeking, onder rembours, MasterCard, VISA, American Express en PayPal. Je kunt ook achteraf betalen voor jouw bestelling door te kiezen voor betaling via Klarna. Je ontvangt dan een factuur vanuit Klarna welke je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling moet betalen. Op deze manier kun je eerst de bestelling afwachten voor je hiervoor hoeft te betalen.
Gratis retourneren van verlichting
Ben je, na ontvangst van de bestelling, toch niet helemaal tevreden met de items of past het product niet bij je interieur of lichtplan? Dan heb je de mogelijkheid om de bestelde producten binnen 30 dagen na het ontvangen gratis terug te sturen. Je kunt via jouw persoonlijke account een retour aanmelden en als je de procedure zoals deze beschreven staat opvolgt en de retour in goede orde wordt ontvangen door Lampenlicht ontvang je het betaalde bedrag terug op jouw rekening.
Garantie op jouw aankoop
Alle artikelen (afgezonderd van de lichtbronnen die je op de website kunt vinden) hebben een garantie van 2 jaar. Is jouw aankoop binnen 2 jaar kapot of werkt deze niet meer naar behoren, dan kun je beroep doen op het garantiebeleid.
Fysieke winkels van Lampenlicht
Naast de webshop kun je ook een bezoek brengen aan één van de winkels van Lampenlicht. Je vindt de winkels in Breda en Zaandam en je hebt hier de mogelijkheid om alle producten en lichtoplossingen te bekijken en te testen voor je overgaat tot een aankoop. De medewerkers ter plaatse kunnen je ook helpen met al jouw vragen. Op de website vind je de contactgegevens en openingstijden van de vestigingen.
Contact met de klantenservice
Je vindt op de klantenservicepagina de antwoorden op de meest gestelde vragen. Heb je toch nog een vraag of wil je graag in contact komen met één van de medewerkers van de klantenservice dan kun je op diverse manieren contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is 7 dagen per week zowel telefonisch als via WhatsApp en direct chat bereikbaar. Je kunt er ook voor kiezen om het contactformulier op de website in te vullen of een vraag te stellen via één van de social media-kanalen van de winkel. Ook zijn de medewerkers in de Lampenlicht winkels altijd beschikbaar en bereid om je verder te helpen.