Geniet van gratis twee jaar garantie
Alle artikelen hebben een garantieperiode van twee jaar. Is jouw aankoop binnen twee jaar kapot of werkt deze niet meer naar behoren, dan kun je beroep doen op het garantiebeleid. Wanneer je de garantieperiode te kort vindt, kun je deze eventueel met drie jaar verlengen bij de lampenspecialist. Hier betaal je echter wel een kleine bijdrage voor.
Betaalmethoden in de webshop
Er zijn diverse betaalmogelijkheden bij Lampenlicht. Je kunt voor jouw bestelling betalen via iDEAL, MasterCard, VISA, American Express, Apple Pay en PayPal. Je kunt ook achteraf betalen voor jouw nieuwe verlichting door te kiezen voor betaling via Klarna. Op deze manier kun je eerst de bestelling afwachten voor je hiervoor hoeft te betalen.
Krijg gratis advies van lichtexperts
Ontvang je graag advies op maat over de verlichting in jouw huis? Dan kun je zowel online als in een van de winkels gratis advies krijgen van een lichtexpert. Bovendien beschikt de website over een uitgebreide inspiratiepagina die je verder kan helpen in jouw zoektocht naar de perfecte verlichting. Hierop ontdek je bijvoorbeeld hoe je een lichtplan maakt, wat de laatste interieurtrends zijn en hoe anderen hun nieuwe verlichting stylen.
Verlichting voor ieder budget
Je bestelt op Lampenlicht.nl binnenverlichting én buitenverlichting in diverse uitvoeringen. Je winkelt hier gemakkelijk door te selecteren op een van de categorieën: binnenverlichting, buitenverlichting, verlichting per ruimte, LED-verlichting, lichtbronnen en diversen. Je zoekt eenvoudig naar het product passend bij jouw wensen en lichtplan door de producten te sorteren op type, toepassing, kleur, ruimte, stijl, vorm, materiaal, functie en prijs. Zo vind je voor elke ruimte, elke toepassing en elk budget de juiste lichtoplossing bij Lampenlicht.
Contact met de klantenservice
Je vindt op de klantenservicepagina de antwoorden op de meestgestelde vragen. Heb je toch nog een vraag of wil je graag in contact komen met een van de medewerkers van de klantenservice dan kun je op diverse manieren contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is zeven dagen per week zowel telefonisch als via WhatsApp en direct chat bereikbaar. Je kunt er ook voor kiezen om het contactformulier op de website in te vullen of een vraag te stellen via een van de social-mediakanalen van de winkel. Ook zijn de medewerkers in de Lampenlicht winkels altijd beschikbaar en bereid om je verder te helpen.