Volg de zending van je geld eenvoudig
Nadat jouw geld is verzonden, wil je natuurlijk precies weten waar het is! WorldRemit stuurt je gedurende het hele proces meldingen, maar je kunt ook even inloggen in je eigen account om te checken wat de status van je betaling is.
Annuleer je transactie makkelijk en snel
Heb je per ongeluk een verkeerde transactie gemaakt en wil je deze annuleren? Dan is het aan te raden om zo snel mogelijk contact op te nemen via chat, e-mail of per telefoon. Nadat een transactie definitief is uitbetaald, kan deze namelijk niet meer ongedaan gemaakt worden. Is de transactie geannuleerd? Dan duurt het gewoonlijk zeven werkdagen voordat de terugbetaling wordt bijgeschreven, afhankelijk van de betaalmethode.
Veilig online je betaling uitvoeren met diverse betaalmogelijkheden bij WorldRemit
Er zijn een heleboel manieren waarop je een betaling kunt uitvoeren bij de financieel dienstverlener. Betaal eenvoudig met je creditcard, via bankoverschrijving of met Apple Pay. Wil je liever met je eigen bank betalen? Gebruik dan iDEAL als betaalmiddel en wordt direct doorgestuurd naar een veilige omgeving van je bank. Het is ook mogelijk om achteraf te betalen met Klarna, maar dit geldt in geselecteerde landen. Vergeet niet om een eventuele kortingscode te verzilveren voordat je de betaling afrondt, zodat je geen korting misloopt!
Verstuur je geld altijd voordelig via WorldRemit
Op WorldRemit.com verstuur je geld in verschillende valuta, tegen gegarandeerde wisselkoersen en een lage vergoeding. Hierdoor ben je al snel vele malen voordeliger uit dan wanneer je naar een wisselkantoor zou gaan of gebruik zou maken van een andere dienst. Het is natuurlijk zonde als je geld verstuurt en daarvan niet alles aankomt bij de ontvanger, alleen maar omdat je een flink bedrag betaalt om het te verzenden en te converteren. De lage gebruikskosten van WorldRemit kun je dus zien als een mooie korting!
Snel en gemakkelijk contact met de WorldRemit klantenservice
WorldRemit is een internationaal bedrijf met een actieve klantenservice. Als jij vragen hebt voordat je gebruik hebt gemaakt van de diensten of bijvoorbeeld over een transactie die op dat moment in behandeling is, kun je altijd via het contactformulier op de website contact opnemen met de klantenservice. Neem eerst ook een kijkje onder het kopje "Help". Hier staat namelijk veel uitgelegd met ondersteuning van duidelijke filmpjes, bijvoorbeeld over het openen van een account en het verzenden van geld. Wil je direct antwoord krijgen, dan kun je ook contact opnemen met de chatbot, per e-mail of via het telefoonnummer.