Snelle levering van je bestelling
Skogen.nl werkt samen met verschillende meubelleveranciers en fabrikanten. Over het algemeen geldt dat jij je bestelling morgen in huis hebt als je deze voor 16:00 uur hebt besteld. De verwachte levertijd van de bestelling staat altijd vermeld in de orderbevestiging die je via e-mail ontvangt na het bestellen. Ook kun je de status van de order checken wanneer je inlogt op de website. Voor grote bestellingen kan de levertijd afwijken. Hou daar dus rekening mee.
Weet precies wanneer je bestelling wordt geleverd
Bij de meeste bestellingen ontvang je een Track & Trace-code, waarmee je precies weet wanneer en hoe laat jouw nieuwe woonaccessoires worden geleverd. Bij een grote order neemt het Skogen transportbedrijf contact met je op om een bezorgdag en tijdstip af te spreken. Zo weet je zeker dat je thuis kunt zijn op het bezorgmoment van je nieuwe meubels.
Dertig dagen bedenktijd
Skogen weet hoe lastig het kan zijn om passende meubels uit te zoeken voor in je woning. Daarom heb je altijd dertig dagen bedenktijd. Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan mag je jouw bank, kast of velvet stoel gewoon retourneren. Hier zitten wel een aantal voorwaarden aan. Zo dien je zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je wil retourneren en moet deze in originele staat en verpakking verzonden worden. De verzendkosten van de retour gestuurde artikelen zijn voor eigen rekening.
Voordelen van een persoonlijk account
Maak een persoonlijk account aan om altijd inzicht te hebben in jouw bestelhistorie. Daarnaast kun je met een eigen account een verlanglijstje aanmaken op de website. Hierdoor verlies je jouw favoriete meubelstukken niet uit het oog en vind je deze gemakkelijk terug op het moment dat je deze met korting kunt bestellen.
Doe inspiratie op via de blogpagina
Om interieurinspiratie op te doen neem je een kijkje op de blogpagina van Skogen. Hier lees je onder andere ieder seizoen wat de nieuwste trends zijn, niet alleen op het gebied van meubels maar ook qua woonaccessoires en kleuren.
Lees de klantbeoordelingen voor extra zekerheid
Via Kiyoh verzamelt Skogen recensies van klanten. De meubelwebwinkel krijgt momenteel een beoordeling van gemiddeld een 9,3 op basis van tientallen beoordelingen. Als je nog twijfelt of je online meubels wil bestellen, dan kan het prettig zijn om de ervaringen van anderen te lezen.
Kies uit diverse betaalmethoden
Je kunt je nieuwe accessoires en meubels afrekenen met iDEAL, PayPal en creditcard. Dit gebeurt in een beveiligde online omgeving. Je facturen kun je terugvinden in je persoonlijke account onder het kopje "Mijn facturen".
Stel al je vragen aan de klantenservice
Heb je nog vragen over bepaalde woonartikelen of over de status van jouw bestelling? Dan kan je op diverse manieren contact opnemen met de klantenservice van Skogen. Via de chatfunctie op de website krijg je binnen kantooruren snel contact met een medewerker. Ook kun je bellen, je vraag via Facebook stellen, een e-mail sturen of via WhatsApp contact opnemen met de klantenservice. Doorgaans krijg je binnen een uur antwoord op je vraag. Ook voor gratis advies kun je contact opnemen met de klantenservice.