Tien interessante weetjes over De Isolatieshop
De Isolatieshop is opgericht in 2010 en richt zich sindsdien op het aanbieden van isolatiematerialen voor elk budget.
De Isolatieshop is actief op heel veel social-mediakanalen, waaronder Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Pinterest en Twitter.
Je hebt veertien dagen de tijd om je isolatiematerialen, zonder opgaaf van reden, te retourneren aan De Isolatieshop.
Op basis van ruim zevenduizend beoordelingen scoort De Isolatieshop gemiddeld een negen.
Als je jouw bestelling met isolatiemateriaal voor 14:00 uur afrondt, zorgt De Isolatieshop ervoor dat je het de volgende werkdag in huis hebt.
Wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief van De Isolatieshop blijf je altijd up-to-date over alles dat je moet weten over isolatie en meer.
Via het online kenniscentrum worden veel van jouw isolatievragen alvast beantwoord en lees je ook diverse tips over het isoleren van je woning.
Er zijn vier manieren om de klantenservice te benaderen: via de telefoon, per e-mail, via Facebook en door langs te komen in de winkel.
iDEAL, Mastercard, VISA, Bancontact, KBC, Maestro, SOFORT Banking, Giropay, PayPal en Klarna zijn de betaalmethodes die je kunt gebruiken op Isolatiemateriaal.nl.
Je kunt er tijdens het bestelproces op Isolatiemateriaal.nl ook voor kiezen om je bestelde purschuim en glaswol zelf af te komen halen in Zevenaar.