Reisartikelen geheel gratis retourneren
Valt de schoudertas iets kleiner uit dan je had verwacht? Had je je dochter een prachtige rugtas voor haar verjaardag gegeven, maar merk je dat ze er toch niet helemaal tevreden mee is? Retourneren is bij Bagageonline echt een fluitje van een cent en kost je helemaal niets.
Kies een van de betaalmogelijkheden
Als je een bestelling op Bagageonline.nl plaatst, kun je kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden: Creditcard, iDEAL, PayPal of AfterPay. Alleen de laatste optie is niet gratis, maar kost je een bedrag van €0,95. Vergeet om voor het kiezen van een betaalmogelijkheid jouw kortingscode in te voeren, dit is hierna niet meer mogelijk.
Maak gebruik van de kofferkiezer
Een koffer schaf je over het algemeen niet al te vaak aan en daarom is het des te meer belangrijk dat je een goed exemplaar koopt. Je vindt precies die koffer die aansluit bij jouw voorkeuren en wensen als je gebruik maakt van de kofferkiezer. Je geeft dan bijvoorbeeld aan wat het formaat en het materiaal van de koffer moeten zijn. Ook kun je kiezen uit items met of zonder wieltjes. Verder kun je zoeken welke koffers met een mooie korting te krijgen zijn. De kans dat jij dik tevreden bent met je nieuwe koffer wordt zo een stuk groter.
Filmpjes over tassen en koffers op YouTube
Wanneer je toch op YouTube aan het rondkijken bent, ga dan zeker ook even langs bij Bagageonline. Je ziet dan allerlei filmpjes over tassen en koffers en ontdekt op die manier heel gemakkelijk wat voor jou de ideale reiskoffer of laptoptas is. Wil je meer weten over een bepaald item op de website om een miskoop te voorkomen? Geef dit aan op YouTube en grote kans dat je hier binnenkort een filmpje over kunt bekijken.
Bagageonline blog vol met inspiratie
Op het blog van Bagageonline worden regelmatig interessante artikelen geplaatst over de laatste trends voor inspiratie. Je kunt hier meer te weten komen over bijvoorbeeld de beste stormparaplu's of de meest robuuste schooltassen. Door deze tips kan jij je goed voorbereiden op je aankoop, waardoor de kans op een miskoop wel erg klein is. Zo nu en dan worden er ook interessante kortingen op de blog geplaatst, nog een reden om er regelmatig een kijkje te nemen!
Stel je vraag aan de klantenservice
Neem in het geval van vragen gerust contact op met de klantenservice van Bagageonline. Je vindt op de website een contactformulier dat je kunt invullen. Of je communiceert per telefoon met een van de deskundige medewerkers. Een e-mail sturen is ook nog een mogelijkheid om vragen, klachten of opmerkingen door te geven.
Snelle verzending van je aankoop
Bagageonline zorgt er normaal gesproken voor dat je bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden. Als jij voor 22:00 uur bestelt, heb je de producten de volgende dag in huis. Als een bepaald item uit je bestelling toch een wat langere levertijd heeft, dan krijg je per mail informatie over de verwachte bezorgdatum.